Justin dorazil pozdě na focení Photoshootu

14.01.2012 12:48

 

Justin dorazil pozdě na focení Photoshootu

Justin byl vždy celebrita, která plnila své závazky, ale tentokrát se zdá, že Justin nepřišel v čas na schůzku se slavným fotografem jménem Rob Shanahan, který fotí nejlepší portréty známých osobností.
Justin si nechal ujít příležitost být ve známé knize portrétů hvězd poté, co přišel tři hodiny po plánovaném čase a fotograf řekl, že je Justin nezodpovědný.
Rob Shanahan postavil kariéru ve fotografování známých tváří, včetně rockové hvězdy Paul McCartneyElton John a nebo Rolling Stones. Fotograf řekl, že na Justina musel hodně dlouho čekat a na to není opravdu zvyklý. Shanahan se opravdu těšil na výkony Justina při focení, ale když Justin nepřišel na smluvený čas, rozhodl se, že se v jeho nové fotoknize celebrit neobjeví.
V Minneapolis Star Tribune, Shanahan řekl: "Někdo se mě ptal, co jsem za fotografa, že nechci Justina ve své knize - ale na Justina jsem musel čekat tři hodiny. Na nikoho jsem nikdy nemusel čekat tak dlouho, nikdy jsem nečekal více než 10, 15, 20..minut.

Zdroj:justin-bieberfever.blog.cz

Diskusní téma: Justin dorazil pozdě na focení Photoshootu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek