Justin Bieber: Škola mi nechybí

30.12.2011 13:47
O tom, jaké bylo setkání s Barackem Obamou, jestli si někdy udělá pilotní licenci nebo jak to má se školou - Justin Bieber v exkluzivním rozhovoru.

Justin Bieber se v rámci svých promo aktivit k vánočnímu albu Under the Mistletoe (recenze) zastavil i v atlantském rádiu Q100. Vyzpovídali ho tu v rámci populárního pořadu The Bert Show.

 

 

Máme tu zpátky Justina Biebera! Tak jak ses měl?
V pohodě, jenom jsem se tak potuloval po Americe jako promo k vánoční desce.

Musí existovat dny, kdy se vzbudíš a nemáš tušení, ve kterým městě zrovna jsi... To se stává často. Hodně toho nalítáme a většinou musí někdo pilotovi říct, kam letíme - my to nejsme, protože prostě ani nevíme, kam se zrovna potřebujeme dostat... Co se takhle podívat na Aljašku?

Neumíš už pilotovat sám, když lítáš tak moc?
Možná si někdy pilotní licenci udělám, to by bylo cool.

Jak to všechno funguje - když se probudíš, zavolá ti někdo a řekne: Tady musíme být v deset hodin... Máš nějaký diář nebo ti posílají maily?
Allison mi vždycky mailem pošle časovej rozpis, vždycky jenom dodá, že tohle všechno mám naplánovaný. Pak se s nima hádám, že to nechci dělat a oni mi na to řeknou, že to musím udělat. Tak teda řeknu ok, udělám to... Takhle to chodí.

Z jakých věcí se nejvíc snažíš vymluvit, když je vidíš v rozvrhu - jako třeba rozhovor v rádiu?
Jo, z toho bych se zkusil vykroutit. Ale udělat se to musí, takže je to v pohodě.

Máš perný den - myslím, že tomu moc lidí nerozumí. Jak moc práce vlastně máš?
Jo, je to těžká práce. Lidi si myslej, že to mám jednoduchý, že jsem jenom velká popová hvězda a nic nemusím dělat, jenom občas zazpívat pro fanoušky... Ne, každej den musíš tvrdě pracovat a je to boj. Vstávat brzo, chodit pozdě spát. Je to těžký, ale stojí to za to.

Kolik hodin denně obvykle pracuješ?
To je různý. Poslední dobou je to ale kvůli novýmu albu drsný. Předtím jsem jel turné - třeba v Jižní Americe, tam mám celý den volno a až večer koncert. To bylo skvělý!

Pověz nám něco o tvém vánočním albu.
Je skvělé, protože jsem na něm mohl spolupracovat s úžasnýma lidma - jako třeba Boyz II Men nebo Mariah Carey. Tihle všichni už v minulosti vydali skvělý vánoční alba, takže dělat s nima bylo fakt super.

 

Jak tohle vlastně probíhá? Justin Bieber se probudí a řekne si - víte co, Boyz II Men by byli skvělí na mým vánočním albu... Nebo ti ty lidi někdo navrhuje?
Ne, víš co... Vyrostl jsem s písničkama od Mariah Carey a Boyz II Men a s jejich vánočníma deskama, takže vědomí toho, jak byly tyhle alba úspěšný a možnost spolupracovat s nima na svém albu... Z toho mohly vzniknout jenom skvělý songy.

Existuje někdo s kým se bojíš pracovat? Někdo, kdo ti nahání strach? Protože tohle všechno je pro tebe pořád dost nový.
Jo jo, přesně tak. Jak je to dlouho, co jsem se poprvé potkali? Dva roky?

Tak nějak.
Všechno se stalo hrozně rychle. Jsem velkej fanda Martina Lawrence a bylo skvělý ho potkat.

Fakt?
Jo, protože mě pozval. Slyšel, že jsem jeho fanoušek, tak mě pozval k sobě domů na večeři. Jeho dcery jsou zase moje fanynky, takže to byla výhra pro obě strany. A vzal jsem i svýho tátu, protože je taky velkej příznivec, což bylo cool.

Kdy jsi byl nervóznější - když jsi potkal Martina Lawrence nebo prezidenta Baracka Obamu?
Asi Martina Lawrence ...

Nekecej! To myslíš vážně?
Jo, protože potkat prezidenta je spíš pocta, moc lidí to udělat nemůže, byla to výjimečná chvíle... Ale Martin Lawrence je borec.

 

Ještě před pár lety jsi byl jenom kluk, kterého nikdo neznal - a teď hraješ fotbal v Miláně, nebo jsi na pódiu s hudebními hvězdami. Všechno ti to pořád musí připadat jako sen, nebo ne?
Jasně, je to šílený. Každej den je jinej a pořádně nevím, co se bude dít, ale je to dar, za který vděčím svým fanouškům.

Chybí ti něco? Třeba ráno vstát a jít do školy jako normální děcko?
Škola mi nechybí. Dodělávám si ji, ale nechodím tam. Ani ranní vstávání mi nechybí, nikdy jsem na něj moc nebyl. Spíš mi chybí kamarádi.

Zdroj:T-Music

Diskusní téma: Justin Bieber: Škola mi nechybí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek