Justin Bieber naznačuje, že je ještě panic. Věříte mu?

16.01.2012 17:23

 

Justin Bieber naznačuje, že je ještě panic. Věříte mu?

14.01.2012 12:25

 

První článek

Popový princ Justin Bieber (17), který chodí s jednou z nejkrásnějších dívek amerického šoubyznysu, jezdí spolu na luxusní dovolené, líbají se a mazlí na veřejnosti, je možná ještě panic. Zpěvák to alespoň naznačil ve svém posledním rozhovoru pro magazín V.

„Nechci začít zpívat o věcech, jako je sex, drogy a nadávky. Jsem zamilovaný a možná budu ještě víc, až se budeme milovat, když budu starší,“ uvedl. Justin chodí s osmnáctiletou herečkou a zpěvačkou Selenou Gomez.

Úspěšný mladík si také postěžoval, že se občas setkává s neracionální nenávistí. „Mnoho lidí říká, že nenávidí Justina Biebera, aniž by někdy slyšeli mou hudbu. Prostě jen nenávidí myšlenku na mě,“ uzavřel. ■

Druhý článek

 

Kanadský zpěvák Justin Bieber (17) je sice na prahu dospělosti, ale minulosti se vzdávat nechce.

V rozhovoru pro list V Magazine sice řekl, že by "lidé měli vědět, že už nejsem dítě", ale také přiznal, že si "nepřipadá zcela dospělý". 

Na rozdíl od mnoha mladých zpěváků před ním prý doufá, že se mu podaří uchovat si čistou image ještě alespoň několik let: 

"Nebudu se přizpůsobovat tomu, co lidé chtějí, a nezačnu chodit na večírky, aby mne lidé viděli pít alkohol. Chci to všechno dělat svým tempem." 

Bieber, kterému bude v březnu osmnáct let, dodává: "Nechci začít zpívat o věcech jako je sex, drogy a sprostá slova. Mám rád lásku a možná, až budu trochu starší, pustím se trochu víc do milování. Ale chtěl bych být někým, koho si všichni váží." 

Mladý Kanaďan, který už více než rok chodí s devatenáctiletou Selenou Gomezovou, prý doufá, že bude mít kariéru jako Michael Jackson: 

"Chci být úspěšný a skvělý v tom, co dělám. A abych toho dosáhl, musím se snažit, být na lidi hodný a chovat se k nim s úctou. Pro mne je to tak, že pracuji hrozně usilovně a věnuji tomu celý život. Nestálo by to za to, kdybych nebyl nejlepší." 

I přes velký úspěch Bieber ví, že ho nemají rádi všichni: "Když jsem stoupal nahoru a snažil se dostat se tam, kde teď jsem, lidé mi přáli štěstí a fandili mi. Teď, když jsem na vrcholku, se mne někteří snaží srazit dolů. Spousta lidí říká, že nenávidí Justina Biebera, i když třeba ani nikdy neslyšeli moji hudbu." 

Zdroj:web.volny.cz a Bles.cz



Více zde: https://bieberworlds.webnode.cz/news/justin-bieber-naznacuje-ze-je-jeste-panic-verite-mu-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz